Forum generalne | mca.com.pl

Pełna wersja: Szukam solidnego elektromechanika z dobrym warsztatem w Warszawie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich. Szukam elektromechanika, który zająłby się naprawą silnika. Przede wszystkim szukam kogoś solidnego i sprawdzonego kto zrobi robote dobrze. Proszę o odpowiedzi.
Szkoda wydać troche grosza na nowy silnik i tak szukaja biznesmeny gdzie by tu przyoszczedzic zlotówke...
Cześć. Mogę Ci polecić bardzo dobrego elektromechanika, który nie tylko zajmuje sie naprawami silników elektrycznych w Warszawie detalicznie, ale takze pracuje dla duzych firm, stąd właśnie ja go znam. Nazywa się Jerzy Kabala, a tu masz jego strone: przezwajaniesilnikow.waw.pl. Szczerze polecam bo facet zna sie na rzeczy i ma olbrzymie doświadczenie w tych sprawach, a co równie istotne nie liczy sobie nie wiadomo ile.
Dzięki kolego, ale nie mogę znaleźc cennika napraw. Wchodzę tutaj http://przezwajaniesilnikow.waw.pl/cennik/ i wnioskuje sobie ze wszsytko zalezy od stopnia uszkodzenia i skomplikowania silnika. Zgadza sie? Jesli tak to są w ogóle jakies przyblizone widełki, bo nie wiem ile pieniedzy mam przygotowac?
Nie da się tak bez żadnych informacji powiedzieć, a przynajmniej ja tego nie umiem Big Grin. Moze gdybym mial szklana kule i czapeczke w półksiężyce to bym Ci pomógł, ale tak to kicha. Teraz na poważnie, możesz zadzwonić i opisać problem, może elektromechanik bedzie mogl Ci powiedziec wiecej i tak mysle ze to najlepsze rozwiazanie skoro musisz sie wczesniej przygotowac.
Przekierowanie